loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 533 چهارشنبه 1390/05/19 نظرات (0)

به غضنفر مي گن نظر شما راجع به ماه رمضان چيه ؟ مي گه والا خيلي خوبه فقط يه ذره زولبيا باميه اش رو زياد کنن بهتر مي شه
***********

 
اس ام اس طنزرمضان90

به غضنفر مي گن نظر شما راجع به ماه رمضان چيه ؟ مي گه والا خيلي خوبه فقط يه ذره زولبيا باميه اش رو زياد کنن بهتر مي شه
***********
ماه رمضانه يه وقت جايي نري که پيدات نکنم . آخه دارم دنباله ?? تا گدا ميگردم !!!روتو حساب کردم!!!!!
***********
 يارو ماه رمضان زولبيا گرفته بود و گذاشته بود رو طاقچه! بعد مشغول نماز شد. يه دفعه متوجه شد پسرش سراغ زولبياها رفته.موقع قنوت گفت:ربنا آتنا في الدنيا الحسنه … کسي به زولبيا دست نزنه!!
**********
مناجات غضنفر باخدا : خدايا ماه رمضان را مانند المپيک هر 4 سال يک بار آن هم در يک کشور برگزار کن
***********
به دليل استقبال بي نظير شما روزه داران عزيز, ماه رمضان تا پايان شهريورماه تمديد گرديد
************
به غضنفرميگن پاشو سحره. ميگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ ميزنم
***********
 کجايي؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت ميگردن آخه ماه من ميخوان ببينن فراد عيده يا نه
**********
غضنفر ماه رمضون ميره خونه دوستش مي خوابه دوستش بهش ميگه سحر صدات كنم؟؟
غضنفر مي گه نه همون غضنفر صدام كني بهتره
**********
 به حيف نون ميگن تو که روزه نمي گيري،چرا سحري مي خوري؟ مي گه نماز که نخونم،...روزه که نگيرم... سحري هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

شما می توانید دراین سایت تبلیغات رایگان بکنید فقط کافیست به صفحه اصلی بروید.

شما می توانید دراین سایت تبلیغات رایگان بکنید فقط کافیست به صفحه اصلی بروید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 853
  • باردید دیروز : 1,330
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 853
  • بازدید ماه : 853
  • بازدید سال : 77,370
  • بازدید کلی : 3,216,189