loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 443 چهارشنبه 1391/12/09 نظرات (1)

غضنفر توي آتيش سوزي ميميره پزشكان اعلام مي كنن %10 سوختگي ، %90 كوفتگي !!! ميرن تحقيق مي كنن مي بينن دوستاش آتيشو با بيل خاموش كردن


=========================================

خدایا، لطفا براي خانمهاي فقيري كه توي كامپيوتر بابام هستند لباس بفرست

=========================================

طرف روزه می گیره، 5 دقیقه به اذان روزشو میشکنه. می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم!

=========================================

یارو روزه میگیره از حال میره از پذیرایی در میاد!!!

=========================================

غضنفر هی نگاه به گوشیش میکرده و میخندیده ، بهش میگن اس ام اس اومده ؟ میگه آره ، میگن چیه ؟ میگه یکی هی اس ام اس میده Low Battery !!!

=========================================

حیف نون زنگ می زنه ثبت احوال، می گه: ببخشید، اونجا ثبت احواله؟ من امروز احوالم خیلی خوبه، می خواستم ثبت كنم!

=========================================

غضنفر تو جاده داشته رانندگی می كرده ، یهو میبینه یه كامیون داره از روبروش میاد،
میزنه رو ترمز میبینه ترمزش نمی گیره .

رفیقشو صدا می كنه می گه : اصغر اصغر پاشو تصادفو ببین

=========================================

مگسه نامزدش رو می گیره تو بغلش، میگه: عزیزم! من تو را با هیچ گهى عوض نمی کنم!

=========================================

حیف نون می ره کتابخونه، داد می زنه یه ساندویچ بدین با سس اضافه.
آقاهه بهش می گه: آقا! اینجا کتابخونه هست.
حیف نون می گه: ببخشید... بعد یواش در گوش آقاهه می گه: یه ساندویچ بدین با سس اضافه!

=========================================

چی صدا کنم تو رو
گور خر یا کانگورو
کاش که خر بودی عزیزم
می شدم سوار تو

=========================================

گر چه ما را نکنی یاد ولی ما هستیم
دل به امید پیامی که ندادی بستیم

=========================================

هی!!!! ۳ راه بیشتر نداری:
۱ با من باشی
۲ با تو باشم
۳ توافق کنیم که با هم باشیم

=========================================

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/03/24 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی باحال بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 460
  • بازدید امروز : 904
  • باردید دیروز : 1,963
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,570
  • بازدید ماه : 10,570
  • بازدید سال : 87,087
  • بازدید کلی : 3,225,906